Nuffnang Ads

Monday, 6 February 2012

Kipas Susah Mati??

Kau bertanya padaku
Mengapa aku sangat mengasihimu
Dan sentiasa inginkan
Agar kau selalu ada disisi

Bagaimana harusku huraikan dengan
Kata Misteri Cinta
Karna tuhan saja
Yang tahu jawapannya

Chorus
Andainya aku mampu gambarkan padamu
Andainya aku mampu bercerita
Akan ku lukis sebuah lukisan
Dan ku tulis novel cinta
Kau dan aku

MISTERI CINTA
Sohaimi Mior Hassan feat Ziana Zain

Nah ini lah lagu aku dengar petang tadi dalam kereta.. Dah nama pun kipas susah mati kan, balik terus google.. 
Kui3..

p/s: dengar deejay cakap nama penyanyi, terus tambah volume radio dan paksa anak buah diam..

6 comments:

stuck said...

lagu baru ke pe??

arshad_muhamad said...

ura-ura kata ni lagu lama.. nafas baru..

YOUsoF said...

Aku kipas susah mati kumpulan Raihan. Saje nak bagitau.. ;D


Tak pernah dengar lagi lagu ni..

arshad_muhamad said...

Chantekk..!! Nanti aku nyanyi lagu Raihan depan kau.. Hik3..

YOUsoF said...

Nyanyikan lagu ingat 5 perkara pun cun.. ;)


Mula aku jumpa ayat " kipas susah mati" mati ni kat majalah Gempak.. Ye² aku fikir apa kaitan kipas yang susah mati dengan majalah tu.. hahah

arshad muhamad said...

kreatif sgt nak kaitkan ngan majalah tu.. hahaha