Pages

Nuffnang Ads

Wednesday 15 February 2012

Carta Hati??



Dalam pada aku mengalami cerita sedih, ada jugak yang wat aku senyum-senyum kambing.. Muahaha.. Satu berita baik, satu berita tak baik.. Ofkos la aku cerita yang baik dulu.. Kui3..

Macam dalam gambar kat atas ni Abang Ben kita telah@saje-saje buat entry pasal blog-blog baru hujung minggu.. Tuk nak jadi kan cerita blog aku adalah di antara nya.. Untung la naik sikit trafik blog aku nih.. Muahaha..



Seperti yang diberitahu aku ni bukan la penulis tegar, hanya untuk suka-suka.. Tapi terasa seronok pulak.. Entry pon entah apa-apa ntah.. Asalkan jiwa happy..
Cerita sedih?? Kemudian hari.. 
SMILE ^_^

p/s: Ben Ashaari baca blog aku?? Pengsan jap... Kui3


4 comments:

Si BuDaK KaChAk said...

untung la dpt kunjungan otai...hehehe

arshad muhamad said...

blog ribut mengundang best gak ^__^

YouSOF said...

Untunglahh...

Baru update sikit² blog kau dah diribiu blogger feymes.. So tak ada sebab untuk kau birkan blog ni tak ber-update lama² ok.. ;D

Cad apa kata kau buang word verify kat bawah ni? hehe

arshad muhamad said...

remove verification?? Done!!

update selalu?? Erkkk!!