Nuffnang Ads

Monday, 20 February 2012

Tuntutan Cermin Pecah 2



Lepas je kejadian tu aku ngan kawan-kawan cuba hubungi En Said (bukan nama sebenar ke?) iaitu pemilik syarikat yang ambik kontrak mesin rumput.. Telefon berjawab, tapi taknak bertanggung-jawab.. Memang ke balai polis la nampak gaya nya..

Aku terpaksa buat laporan polis sebab En Said taknak berkerjasama.. Kalau dia respon cara baik pasti aku tak buat macam tu..

Pastu hari Isnin aku ngan kawan-kawan pergi ke pejabat En Said, tapi yang ada cuma kerani dia je.. Masa tu En Said tetap taknak bayar ganti rugi.. Jumpa pun taknak beb.. Haish..

Agak geram la masa tu..

Dengan gaya ala-ala geng penyamun cute kami bertiga cakap yang kami dah buat laporan polis pasal benda nih.. Kawan aku pulak tetiba sok tau pasal undang-undang, kontrak, subkontrak, sumer dia sebut.. Dan dan lepas tu En Said setuju nak jumpa kitorang nak bayar ganti rugi.. 

Mungkin En Said fikir yang kami betul-betul serius nak tuntut ganti rugi..

Maka dapat jugak la aku ganti cermin tingkap mini lambogini aku tuh.. Monyok pergi berganti tawa..


En Said kena ingat Jika Tiada Angin, Masa kan Pokok Bergoyang..

Layang-layang di Festival Layang-layang Antarabangsa Pasir Gudang

Dan kita pon kena ingat Kalau Takda Angin, Siapalah Layang-layang ..


2 comments:

Hans Mohd said...

header lu gempak lah!

aku suka...

jom pi http://hans-mohd.blogspot.com/
tengok kat feed bawah header gua..

arshad muhamad said...

mana ada gempak brO, biase je..

kalau suka, rajin2 la jengok.. hehe

already follow urs..
patut la trafik meningkat, terima kasih brO..