Nuffnang Ads

Sunday, 5 February 2012

Ramalan Nombor??


  • - Aku di lahirkan pada 2/5/88..
  • - Aku di besarkan di alamat ber nombor 528..
  • - Emak tersayang lahir pada 22/2..
  • - Abang aku ada LIMA..
  • - Adik aku ada DUA..
  • - Aku ada LAPAN beradik..
  • - Mini lambogini aku ada DUA angka LIMA..

    Aku memang taksub sikit bab-bab nombor ni.. Tiga no tu lah No feveret aku konon nya.. Maybe tu semua secara kebetulan aje berlaku dalam hidup aku.. Korang pun mesti ada jugak macam tu kan..

    Tapi korang percaya ke ramalan nombor berdasarkan tarikh lahir? Kalau di tanya pada aku tu sumer karut, ada ke semua orang bertarikh lahir ciri-ciri atau perangai dia sama?? Aku ngan Ziana Zain tak sama pun.. Apetah lagi ngan David Beckham..

p/s: kebetulan area aku tinggal ada kedai RM2.5.8..

6 comments:

Si BuDaK KaChAk said...

ada kedai rm 2.58??aik...camner tu....aku pun suka num 8....

YOUsoF said...

Kalau aku suka no. 5.. Sikit la.

Ridzwan Mohamed said...

mmg best pon nombor2 ni.tp demi allah x pnh beli no ekor

arshad_muhamad said...

Si BuDaK KaChAk : yer ada budak kachak, kedai RM2.5.8.. Diorang jual barang harga RM2,RM5 dan RM8..

YOUsoF : Sop, aku tau nape kau suka No 5.. Kui3..

Ridzwan Mohamed : Tak pernah dan jugak tak terfikir nak beli no ekor.. =)

YOUsoF said...

Sebab apa?





Hah salah.. ;D

arshad muhamad said...

sebb kau lahir 3 hari lepas aku.. hahaha