Nuffnang Ads

Monday, 6 May 2013

Cerita Sendu (Episode Penghabisan)



Hi,
Hello,
&
Assalamualaikum..


Tajuk entry tak boleh blah mengalahkan tajuk setia hujung nyawa di punye perasan..


Cerita Sendu <<KLIK SINI


Nak dijadikan cerita dalam pada Acadd terbaring tu si ular pertama tadi cuba juga untuk menerjah si Acadd..


"Hahhh.... !" Gitu kata nya lagi..


Gambar sekadar hiasan : ihsan google





Acadd masa ini cukup sedar apa yang berlaku.. 
Debaran menggoncang menggongcang mengoncang Acadd terpaksa google okey ! jiwa, semangat yang tadi nya sekejap ada sekejap takde terus menunjukkan pada tahap terbawah sekali dalam seumur hidup Acadd..


Masa ni terbayang nasi paprik, telur bungkus, char kuey tiau takde sayur.. 


Dengan kesabaran ala-ala Rita Rudaini, datang la si penyelamat !

Ular bersaiz lengan Anuar Zain terus menghalang tindakan ular kecil tak sedar diri tu..
Sikap penyayang yang ditunjukkan si ular besar terserlah apabila dia menindih badan Acadd lalu buat kubu pertahanan untuk mempertahankan Acadd..


Pertahan pertahan jugak, tapi Acadd hampir semput okehh dek gara-gara kena hempap tuh..


Ketika ini Acadd betol-betol tidak mengerti mengapa ular ini mempertahankan nya?


Adakah ianya muslihat untuk menelan Acadd sorang-sorang tanpa berkongsi pada ular kecik itu ?


Tanpa berburuk sangka, dan nyawa semput-semput itu Acadd terjaga dari lena..




Ngeh3


"Kau mimpi je Cadd ??"


"Yelahh ! Kalau betol dah lama aku kena telan !"
"Apa agak2 ek maksud mimpi tu ?"


"Kau mimpi pukul berapa Cadd ?"


"Ntah la, dalam kol 5 atau 6.. Kenapa ?" 


"Selalu boleh tafsir mimpi dalam pukul 12tgh malam sampai 3 pagi .."
"Tapi kalau kol 6, sah-sah syaitonnn !!" kata Fadz Maembong selamba


Ular besar mati.. Panjang Okehh !






Nota Kaki :
Jangan kata ular, lipas mati pon dah terkejut separuh mati !






2 comments:

Anonymous said...

stuju dengan fadz maembong tu !!!!
bangun... dah nak subuh..

Nur Azila said...

Aku pun pernah mimpi ular. serius. tapi aku tak tahu bila time aku mimpi tu.