Pages

Nuffnang Ads

Tuesday 13 March 2012

Terlalu Banyak Cerita Dongeng Maka Aku Pun Berkhayal Lalu..... 2



Tepat jam 4 petang aku dah dok tercongok depan TV.. Untuk apa ? Hah saje nak bikin pusing kepala tengok dongeng Indonesia..

Tajuk
"Peri Kembar dan Putri Kembar"



"Ada manfaat ke tengok cite tu Cadd.?" Kata Acad kepada Acad..

"Harus lah ada, tadi nilai murni nya tentang jangan sesekali cuba tolong orang berbohong.."


"Kalau tolong jugak?"


"Kena sumpah jadi burung dengan bapak sendiri macam yang peri putih tu kena.."


"Kau percaya ke Cadd.??" Soal Acad tak puas hati..


"Tak ! Mengarut !"


"Bagus lah kalau kau tak percaya Cadd"
"Boleh menyesatkan tu.. "
"Esok pasal Dunia Kecil pulak, kau nak tengok ke Cadd??"


"Nak "



 Berjaya kurus kan hidung setelah diet sebulan.. Erkk kompom tipu~
Maka Aku pun Berkhayal Lalu (i)



Ini bukan peri merah yang jahat tu wokehh..
Maka Aku pun Berkhayal Lalu (ii)




Nota kaki :
boleh ke hamba post gambar lagu ni ekkk??



4 comments:

YouSOF said...

Tengok iklan Dunia Kecil tu aku teringat cerita kegemaran aku, Honey I shrunk The Kids.... ;D


Apa petua anda membela siung tersebut ye? heheh

arshad muhamad said...

Memang best, sampai skang aku sedih Cik Semut tu kalah ngan Cik Jengking.. Kui3..


Siung palsu tu lah.. Hehe

Hanie Dew said...

aku suke tgk coter dongeng tu tp apakan daya. keje. tak dapt la tgk. lainla kalau aku budak skolah.

ko ni vampire ke puntianak???

arshad muhamad said...

vampire bukan puntianak pon bukan..

hanya seorang budak baru belajar photoshop aje..

kui3..