Nuffnang Ads

Thursday, 25 April 2013

Orang yang Arshad !





Hi,
Hello,
&
Assalamualaikum..




Terbaru dan terkini aku ada hobi baru sempena PRU13 ni..
Hahha segan pule tittew nak gtaw ha3

Menyanyi sekuat hati dalam kereta !


Macam kanak-kanak pon ada, tapi aku kisah pulak.. 
As long as dia tak cam kereta aku.. 
Hahaha
Rasa BADAS pon ada, tapi aku anggap sebagai terapi diri..
Tu je alasan nak terjerit terpekik dan terlolong.. 
Ngeh3..


Sebab apa hmm sebab…

Haa pepatah orang puteh ada cakap orang yang pandai belajar dari kesilapan diri sendiri

Manakala

Orang yang Arshad belajar dari kesilapan orang lain juga..



“Orang yang Arshad ??” Tanya Acadd kepada Acadd

“Orang yang cerdik lagi jinius laaa”
Hahahah ketawa galak


“Apa kena mengena pulak ?”


“Eh kau lupa ke Cadd nama kita dalam Arab kan maksud nya cerdik”


“Erkkk !!”




So aku nak kaitkan kat sini sapa yang cerdik akan lakukan perkara jinius asalkan tak mengganggu orang lain.. 
BADAS punya kaitan, takda kena mengena langsung..



Aku nak cerita pasal politik la sebenarnya..
Ngeh3.

Bagi aku yang dah cukup umur nak mengundi ni, sapa-sapa pon aku boleh pilih..


“Sebab ?”




“Kalau boleh kau nak yang mana menang Cadd??”


“Dua-dua!!”


“Sebab ?”


“Kalau Dacing menang kita dapat duit BR1M, skim itu, skim ini dan bla bla bla..”
“Kalau Bulan dan angkatan nya menang, hutang PTPTN aku terhapuss HAHAHAHAHA”
“So kalau dua-dua menang, hutang TERHAPUS,DUET pon dapat !! “

Kalau la semua orang fakir macam aku . Hihihi



Secara jujur aku selesa dengan pemerintahan sekarang yang terbukti unggul, yang tak terbukti seperti beli cincin or bla bla bla tu aku malas nak ulas.. Sebab akan jatuh fitnah pulak nanti..

TAPI..

Kalau tagline si Bulan yang berbunyi “INI KALI LAH” tu berjaya, aku pon tak kisah.. 
Bukan apa daripada mereka dok melalak menuduh si polan makan rasuah tak sudah-sudah, klepet duit sana-sini, better bagi mereka peluang untuk buktikan apa yang mereka khabar kan.. 
Mereka kata mereka lebih jujur dalam melaksanakan tanggungjawab..

 


 VS





Nota Kaki:
Dalam setandan pisang mungkin ada yang busuk dan berbau, juga menjengkelkan..


No comments: