Nuffnang Ads

Friday, 19 April 2013

Pillow Talk !





Hi,
Hello,
&
Assalamualaikum..


Malas memang malas nak buat entry baru ni.. Bukan apa sebab memang otak nya kosong.. 
Matlamat dulu bukan senantiasa sama dengan matlamat sekarang..



“Kau ada matlamat ke Cadd ?” Tanya Acadd kepada Acadd

“Kau takde rasa serba salah ke tanya camtu ?” Pintas Acadd selamba

“Erkkk !!!”



Tolong la jangan judge orang pada dasar mata kita pandang sahaja..
Pepatah orang puteh pun ada cakap pasal pakai kasut lain-lain kan..
Kasut lain-lain, perjalanan lain-lain walaupun kita jalan saing (bersama-sama maksudnya, orang johor je guna kot )..



“Sejak bila kau bangga jadi orang johor ni Cadd ?”


“Kalau dalam hati, sejak dari lahir !”
“Tapi kalau kat mulut, sejak JDT menang semalam !”


“Coppppppp !”


“Apa Lagi ???”


“Kau Tengok Bola ke Cadd ??”


“Erkkk !!”




Kita Cuma ‘jumpa’ orang tu mungkin kurang dari 40% dari diri dia yang sebenar..

“Tak paham la Cadd !”

“La la la laaaaa… “ Acadd pura-pura tak dengar


“Jawab la Cadd !”


“Okay, sebelum tu aku nak tanya kau satu soalan..”
“Kau rasa Acadd ni rajin ke pemalas ?”



“PEMALASS!”


“HAH TAU TAKPE !!”
“Jangan harap la aku nak jawab !”
“Kalau nak tau jugak, ON wechat cepat !”


“Kenapa nak kena on wechat pulak ? “


“Sebab Acadd nak nyanyi !!”



Klik pada gambar untuk maklumat lanjut sebab Acadd dilanda kemalasan !




"Ingin tuju lagu pada ehem-ehem yang jauh di mata, dekat di hati !"

"Lagu apa Cadd?"

"Angin Syurga !"

"Mati Laaa NakK!"






Nota Kaki :
Nak tanya la..
Kalau Bulan dicampur dengan Roket dan dua Bulan Sabit..
Lama-lama jadi macam Dacing tak ek ?




No comments: