Nuffnang Ads

Thursday, 14 June 2012

Nak EK EK pon tak senang.. (2)




Hi
Assalamulaikum
Apa Khabar??
Sihat??
Nak dijadikan cerita maka aku pon masuk lah ke toilet tu, dok menunggu giliran sambil belek-belek rambut kasi elok skit aku pun terperasan la seorang laki ni dok menunggu turn agak nya fikir aku, dia menyangkung sambil sandar kat dinding.. 


kejadian pantas sepantas viva opsss silap mini lambogini aku pun berlaku..


Seorang lelaki keluar dari toilet tengah, dan dengan penuh hemah lagi berdedikasi aku pun bagi lah si penyangkung tu masuk dulu.. yelah sebab dia yang terlebih dulu menunggu dari aku..



Isu nya sekarang ialah insan yang dok menyangkung tu rupa nya tengah ek ek, maka berjalan itik la si penyangkung itu masuk ke toilet yang baru dikosongkan sambil meninggalkan hasil ek ek kan dia tuh.. seluar habes londeh dah masa tuh..



"Habes tu kau tengok semua la Cadd??"



"Yelah, kalau aku tak tengok watpe aku cerita!!"





Moral:
Jangan lah termenung terlalu lama di dalam jamban kerana menungan/renungan anda itu mengundang padah pada orang lain terutama pada yang tak kuat kemut hahaha..




Nota Kaki:
Kesian bila keadaan memerlukan takde siapa nak bantu..










4 comments:

Yumida said...

kahkahkah..maka berhamburan lah najisnya...boleh pulak soh kasi tukar toilet erk..tgh2 ek ek tu...
follower ke 28

chemay said...

aaaaaaaaaa~
perlu la dia nak berak kat situuuu
T_____T

arshad muhamad said...

bukan tukar toilet, dia ek ek depan pintu toilet, sebab ketiga2 toilet penuh..

harus la kalau dah tak tahan sangat.. haha

Nur Azila said...

memang dah tak tahan sgt tu.. sbb tu terkencit... tak menyempat2..