Nuffnang Ads

Wednesday, 5 June 2013

SATU dan DUA !!



Hai,
Hello,
&
Assalamualaikum..

  SATU Musim majlis kahwin paling banyak aku datang tahun ni, mungkin banyak rakan sebaya yang dah sampai jodoh nya cuti sekolah ni.. Aku ?? 

Sebenarnya dulu aku sangat tak suka nasi minyak, tapi sejak dua menjak ni sawan nasi minyak pulak aku, hantu nasi minyak merasuk haish.. Ditambah dengan ada nenas ngan timun, kuah apa entah haish ngencess aku dibuatnya.. Haha

DUA
Nah tadi sempat tengok rancangan antara kegemaran aku, kisah dongeng merapu meraban di TV3, Gadis Pemintal Benang Emas.. Malas nak puji mahupun komen kang kata aku obses pulak, walhal memang aku obses pun, aku anggap je sebagai terapi diri, dan ianya berkesan okehh !!

Pengajaran yang dapat diperolehi adalah jangan berbuat jahat takut nanti kena sumpah jadi tikus putih.. Muahaha.. Maksud nya jangan berbuat jahat kat orang lain dan... Eh !! cerita tadi takde pengajaran la.. Takde nilai murni langsung !!


"Kenapa satu dan dua je Cadd ?"

^___^


 
Nota Kaki :
Aku berusaha keras menentang sebuah kemahuan, demi sebuah keperluan !!!



4 comments:

Anonymous said...

Hey terrific blog! Does running a blog similar to this take a lot of
work? I have very little knowledge of coding but I
had been hoping to start my own blog soon. Anyway, should you have any recommendations or techniques for new blog owners please share.
I understand this is off topic nevertheless I just had to ask.
Thanks a lot!

Feel free to visit my blog - home cellulite treatment

Anonymous said...

I think this is one of the most vital info for me.
And i'm glad reading your article. But want to remark on some general things, The site style is great, the articles is really excellent : D. Good job, cheers

Stop by my blog post :: natural cellulite treatment

Yusof Ngadi said...

Apa yang si abang Anonymous kat atas ni bebelkan? hehehe


Aku dari dulu sampai sekarang sama je. Tak suka dan tak benci nasi lemak, boleh je telan ;D

Kalau ada Gadis Pemintal Benang Emas 2 aku nak try tengok lah..

arshad muhamad said...

Nasi lemak yang sedap bergantung pada sambal yang ohsem Sopp..

Tengok dongeng ibarat lalu kedai makan, berbau enak, tapi tak 'kenyang'..