Nuffnang Ads

Tuesday, 26 February 2013

BOOKING DAH LAMA ??




Hi,
Hello,
&
Assalamualaikum. 


Aduhai pening kepala bila kawan-kawan dah mengendung, memimpin, mengejar, menyorong anak dan macam-macam meng lagi lah huhu..



Dulu :
Siti Nurhaliza Kata:
"Kak siti bukan nak menyibuk, cuma akak tak suka tengok adik adik patah hati dlm usia yg muda. Belajar dulu bru bercinta."


 Sekarang :
Cikgu kata:
"Tak kahwin lagi ke? Booking dah lama.. Makin Gemuk eh sekarang & bla bla bla.."


What does she mean by "BOOKING DAH LAMA?" sehh !!!

Kalau kata aku gemuk je okey jugak, tak sentap sangat..


So,
Nak try kira mengira la.. Hehe..


http://www.myikhtiar.com/v2/wp-admin/images/blog/bajet-kahwin.gif

>>ARTIKEL<<






Nota Kaki :

Tangan di kocek    Jalan menyenget    Mata ke bumi    Hati ke langit
Sabar Menanti    Peluang Datang    Begitulah



1 comment:

Yousof said...

Booking dah lama, sejak tahun 2003 kalau tak silap.. hehe


Usaha + doa ;)