Pages

Nuffnang Ads

Wednesday 15 August 2012

Kepentingan Warranty

Hye
Assalamualaikum
Apa khabar??
Sehat??


Kipmart Kota Tinggi | TODAY's Mall Ulu Tiram | Kg. Melayu Majidee | Repair PC & Laptop | Motherboard | Screen | Monitor | Keyboard | Juga menjual Aksesori 
Setelah penat bagi alasan tak update blog kini aku try jugak nak meng update di tempat keje ini melanggar etika kerja aku dah ni..

Tapi aku cuba beri sikit manfaat kat aku punya tempat kerja ni tanpa membazir satu sen pun bayar gaji aku muahahaha..

Haish terlalu banyak no kena potong ayat-ayat nya, bukan apa aku ni pemalu yang pelahap.. Hah paham-paham udah ler..

Flier ala kadar Acad buat sebab tak ikhlas..



Bercakap mengenai warranty pulak di sini mereka hahahahah mereka??? menyediakan sehingga 90 hari untuk PC (personal computer/Desktop) dan 30 hari untuk Laptop (notebook/netbook)..


Kenapa 90/30 hari??

Sebab mereka kami menjual barangan second hand (terpakai), bukak recon (recondition) okey.. So barangan yang dijual mereka kami mempunya warranty daripada pihak supplier..

Mereka kami juga menjual laptop baru yang biasa nya mempunyai warranty selama 365hari..


Warranty sangat penting sebab..
Terlalu banyak sebab nya tapi aku boleh bagi satu je.. Ngeh3

Boleh Claim balik kalau barang rosak..





ok bye




Nota Kaki:
Cantik dilihat, Elok dipegang, Sekali pecah, Bayor la engkau.
Kalau boss diorang aku baca ni kompom naik gaji.. Hahahha






2 comments:

YouSOF said...

Waah.. Berkhidmat untuk majikan!! ;P

Patutlah kau asyik promosi beli barang kat tempat kau je. hehe. Aku pun ingat nak beli laptop 2nd hand la nanti cad.
ada waranty 9 bulan kan. Kalau ada problem, betolkan la engkau haha

ch000tz said...

anak kesayangan company ni hehehe