Nuffnang Ads

Friday, 26 October 2012

[VIDEO] Lirik Lagu Hilang Naluri – Once Mekel










Lirik Lagu Hilang Naluri – Once Mekel

Mawar merah yang ku cium
Ternyata menusuk dan beracun
Wanginya menyenangkan hatiku
Membuatku tak karuan

Sehari tak bertemu dengannya

Serasa hampa dalam hatiku
Ku mabuk cinta yang tak terbaca
Oleh naluriku

Dia sama sekali tak cintai diriku

Dia hanya memanfaatkan diriku

Matilah kau di dalam hatiku

Bawa pergi saja dirimu
Sampai ke dasar lautan
Matilah kau bersama cintaku
Banyak berharaplah dirimu
Semoga dapat bahagia, berharaplah

Ku berlutut di bawah kakinya

Ku berikan hatiku untuknya
Ku telan semua luka-luka
Ku tak punya perisai lagi

Sehari tak bertemu dengannya

Serasa hampa dalam hatiku
Ku mabuk cinta yang tak terbaca
Oleh naluriku ooh

[Matilah kau]

Matilah kau di dalam hatiku
Bawa pergi saja dirimu
Sampai ke dasar lautan
Matilah kau bersama cintaku
Banyak berharaplah dirimu
Semoga dapat bahagia ooh





Nota Kaki:
Mati lah kau di dalam hatiku..

 

Friday, 12 October 2012

Error 404 - SELUAR NOT FOUND..


Hye
Assalamualaikum
Apa khabar??
Sehat??



 Kalau obses kurus orang kata aku Anorexia plak.. 

Apa yang dimaksudkan dengan Anorexia??

Perasaan diri sendiri gemuk, hakikatnya kurus dah..


Aku pun bukan nak cerita panjang maksud nya, masing-masing pandai guna google kan.. Hahahha..

Bertahun-tahun dahulu aku ni kurus tahap gaban.. Bukan sebab aku ni penagih dadah atau penghidu gam tegar, cuma dah Metabolism tinggi kata nya..
Soal tak cukup makan bukan isu sebab aku kalau makan, ada yang kata Saka aku yang makan kan.. Pelik soal saka pulak timbul..

Pada umur aku 18 tahun berat aku cuma 42kg, tinggi tak berapa pasti plak.. Memang la aku kategori ketot metot, tapi tak terlalu ketot sangat la.. Kui3.. Tapi baru-baru ni terasa sangat kurang tingginya bila aku terang-terangan di reject awal-awal untuk pemilihan jawatan Inspektor sebab kurang 2milimeter.. 

DIULANGI.. 
Kurang 2MILIMETER je.. 

Hancur hati kira tak hancur sangat la, mungkin bukan rezeki nak jadi abang polis.. Abang???? Erkk..




 Masih di jiwa minda dan raga..
Dah la masa tu cuma berseluar pendek je.. Malu dah memang aku buang jauh-jauh..



Acad: "Okey takk?"
Pegawai: "162.8" kata nya pada kawan nya yang mencatat ke borang permohonan Acad.

Pegawai 2:"Cuba ukur lagi.." kata nya sambil membelek-belek borang Acadd..

Maka pegawai pun ukur sampai kali ketiga.. Habis rambut Acad tersepit kat pembaris bila ditolak rapat ke dinding..

Pegawai: "162.8cm.."

Acad: "Ukur ni tak betul kot, saya ukur kat luar 163.2 cm tau.." berani tiba-tiba..

Pegawai 2 pun bangun dari kerusi nya, lalu CUBA TRY TEST ukur Acadd lagi..

Setelah 3 kali dia pun berkata..


Pegawai 2: "Rambut awak ni tebal, memang tak cukup 163cm ni.."
"Kalau kurang berat kami boleh maafkan, nanti awak boleh makan banyak-banyak.."
"Kalau tinggi macam mana nak tambah.."
"Kalau kami bagi lepas, takut nanti dekat tempat latihan diorang ukur lagi sekali.."
Omelan panjang si pegawai 2..


Itu memang pengalaman tak berapa manis aku bila kecewa gitu-gitu jer.. 
Kelakar pun ada.. 
-unforgettable-




Sekarang berat pun bertambah cuma masalah kurang tinggi je lah.. Hehehe
Dari 42kg hingga ke paling berat 58kg..
Sampai ada kawan yang tak tegur aku gara-gara ketembaman aku nih, 
yelah dulu kurus melidi.. Takut salah orang..



Entry ni aku cuma nak bagitau yang seluar aku dah tak muat.. Tu jeeerrr.. Ngeh3..

 Selamat tinggal seluar saiz DUE PULOH LAPANNN..









 Nota Kaki:

 Makan apa saja, tolak batu dan kayu..
Juga tak makan ikan tongkol, belukang, parang, sayuran hijau, ikan pelik-pelik, binatang pelik-pelik..

Acadd: "Hoii Cadd, kata tolak dan batu je??? Pelik la kau Cadd.."

Acadd: "I Am Not Strange, I Am Unique In My Own Way!!"