Nuffnang Ads

Wednesday, 5 June 2013

SATU dan DUA !!



Hai,
Hello,
&
Assalamualaikum..

  SATU Musim majlis kahwin paling banyak aku datang tahun ni, mungkin banyak rakan sebaya yang dah sampai jodoh nya cuti sekolah ni.. Aku ?? 

Sebenarnya dulu aku sangat tak suka nasi minyak, tapi sejak dua menjak ni sawan nasi minyak pulak aku, hantu nasi minyak merasuk haish.. Ditambah dengan ada nenas ngan timun, kuah apa entah haish ngencess aku dibuatnya.. Haha

DUA
Nah tadi sempat tengok rancangan antara kegemaran aku, kisah dongeng merapu meraban di TV3, Gadis Pemintal Benang Emas.. Malas nak puji mahupun komen kang kata aku obses pulak, walhal memang aku obses pun, aku anggap je sebagai terapi diri, dan ianya berkesan okehh !!

Pengajaran yang dapat diperolehi adalah jangan berbuat jahat takut nanti kena sumpah jadi tikus putih.. Muahaha.. Maksud nya jangan berbuat jahat kat orang lain dan... Eh !! cerita tadi takde pengajaran la.. Takde nilai murni langsung !!


"Kenapa satu dan dua je Cadd ?"

^___^


 
Nota Kaki :
Aku berusaha keras menentang sebuah kemahuan, demi sebuah keperluan !!!